Nytt år

Hundarna tog årsskiftet lugnt. Vid tolvslaget gick
vi ut i trädgården och hundarna följde med.
Rumba skällde och viftade på svansen när raketerna
exploderade, de andra var ganska ointresserade. Det
var lite småkyligt (12 grader), så rätt snart öppnade
Traktor dörren och han och Apan gick in. Pålle försökte
bjuda upp Kratta och Rumba till lek, men de var inte
intresserade så Pålle öppnade sin dörr och gick in till sitt.
När alla hundarna var inne fick de var sin bit vitkål,
de var nöjda med det och gick lade sig.
På morgonen återupplivade jag en gammal nyårstradition.
Jag gav mig ut på en joggingrunda. Det gick bra men
det var så kallt att jag frös ordentligt om händerna. Ska
ha på mig tjocka vantar nästa gång.

Kommentarer
Postat av: LottaS

Vitkål?

Vet att labradorer äter nästan vad som helst, är det likadant med bullar?

Så fina hundar du har, det verkar var något alldeles speciellt med bullterriers.



2010-01-01 @ 19:37:11
Postat av: Dan

Ja, bullterrier kan sätta i sig det mesta.

Grönsaker och frukt, tom grape och lime, tycker de om. Vitkål får de som godis.

/ Dan

2010-01-01 @ 22:59:24
Postat av: Johanna

Haha vilka roliga hundar..... :D

Jag har verkligen fått klart för mig att Bullterrier är hundrasen för mig efter att ha läst din blogg- envisa, udda humor och riktiga allätare!!!!

"sådan herre sådan hund" säger man ju....



God fortsättning!

2010-01-02 @ 17:13:34
Postat av: Andrea

God fortsättning på er i stugan! Vi var oxå ute på tolvslaget, men småkyligt vill jag inte kalla det... snarare svinkallt! =)

Ha det gott!

2010-01-02 @ 21:14:33
URL: http://www.metrobloggen.se/bubba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0