Ficktjuven


I gårkväll hördes plötsligt ett skrammel från hallen. När jag kom dit såg jag Julia kasta
omkring en nyckelknippa. Hon hade tagit nycklarna från fickan på rocken som snyggt
och ordentligt hängde på sin galge. Jag tog nycklarna och lade tillbaka dem på sin
plats och gick därifrån. Det tog inte lång stund förrän återfallsförbrytaren slagit till igen.
Det välbekanta skramlet ljöd, nu ännu mer intensivt eftersom också Traktor deltog i den
s k leken. Jag vet inte hur Julia har lärt sig leka och leta "Gömma-nyckeln". Men nu har
hon fått något att klura på - rocken hänger numera i garderoben.

Kommentarer
Postat av: Tina

De är fyndiga de där bullarna! Är det minibullar du har?

Svar: Det är bullterrier, inte mini
Puddingface

2014-01-07 @ 20:57:47
URL: http://tinatjejen.blogg.se
Postat av: Kate

Dags att hålla lite extra koll på bilen! :D

2014-01-08 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0