Vinnare

 För ett tag sedan orienterade jag och Julia. Då tyckte jag att Julia snarast var en
hopplös belastning. Men nu verkar det som hon trots allt gjort en storstilad insats
i det fördolda. För igår mailade orienteringsklubben Kompassen och berättade
att jag var vinnare, priset skulle skickas per post. Och idag kom ett presentkort
på 50:-. Det ska lösas in på Lokalföreningen i Ljungbyhed. Av rättviseskäl måste
väl Julia och jag dela på vinsten. Undrar om det finns något för en femtilapp på
Lokalföreningen. Jag vet att en flaska alvedon kostar 49:-. Dock är det tveksamt
om någon av oss blir särskilt glad för ett sådant pris.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jaana

Grattis Dan! & Julia för sakens skull. Har de inga goa köttben för kupongen? Julia kan gnaga o du kan koka soppa på resten?

2013-09-27 @ 17:14:39
URL: http://www.ballymote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0